Nadmorska Grupa Medialna - Oferta - Ankieta konsumencka
call

Ankieta konsumencka

Internetowa ankieta konsumencka to narzędzie wykorzystywane do szeregu działań promocyjnych. Przy odpowiednim skonfigurowaniu takiego modułu i sformułowaniu zestawu pytań, zamawiający może otrzymać dane, które pozwolą na odpowiednie ukierunkowanie jego dalszych działań marketingowych, czy ustalenie docelowych grup odbiorców dla jego produktów i usług. Można też dzięki nim określić priorytety działań reklamowych. Co ważne, odpowiednio skonstruowana ankieta może jednocześnie przynosić wiele cennych informacji marketingowych i być reklamą produktu / usługi, której dotyczy.

Działania dostępne w mediach:

Portal Nadmorski24.pl
keyboard_arrow_right
Portal Kociewie24.pl
keyboard_arrow_right

Realizacja:

  • Zamawiający określa jakiego typu informacji poszukuje i na ich podstawie przekazuje pytania konieczne do utworzenia modułu ankiety.
  • Możliwe jest też przedstawienie tematu ankiety, a doradcy ds. reklamy Nadmorskiej Grupy Medialnej pomogą w skonstruowaniu odpowiednich pytań, które pozwolą jak najlepiej wykorzystać potencjał danej akcji.
  • Ankieta może być dołączana do innych publikowanych artykułów z zachowaniem merytorycznej spójności treści portali Nadmorski24.pl i Kociewie24.pl

Korzyści:

  • Ankieta internetowa pozwala na poznanie preferencji konsumenckich w bardzo krótkim czasie.
  • Artykuł poprzedzający ankietę może przybliżyć odbiorcom dany temat, a ankieta pozwala na poznanie jego zdania bezpośrednio po przeczytaniu.
  • Promocję ankiety można przeprowadzić również na profilach społecznościowych Nadmorskiej Grupy Medialnej dodatkowo zwiększając zasięg odbiorców, którzy wypełnią ankietę.
Zamów rozmowę
Zostaw kontakt

Zostaw kontakt.
Oddzwonimy.

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 16:00.
Zostaw nam swój numer telefonu lub adres e-mail. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie.

Twoje zapytanie zostało wysłane.
Dziękujemy :)